Tjenester

Holder maskinene dine i gang!

  Dra nytte av servicepakker som gir deg bedre ytelse, redusert nedetid og lavere serviceutgifter. Takket være en serie av bransjeledende løsninger med trådløs teknologi, vil din forhandler hjelpe deg med å optimere maskinens tilstand og tidfeste serviceavtaler, for å gi fred i sinnet og produktivitet på et høyere nivå. 

Maksimum oppetid med John Deere Connected Support™

Du vet at når du jobber hardt, så kan uventede ting skje. Når det gjør det, da trenger du en rask løsning.

John Deere Connected Support™ er klar til å hjelpe deg og forhandleren din med å overvåke maskinens tilstand og løse problemer proaktivt, holde deg i gang.

  

Expert alerts – Teknologi til din tjeneste

Expert alarm – Teknologi til din tjeneste

Utnytt smart teknologi for å maksimere oppetiden på maskinene. Med Expert alarm* kan din John Deere-forhandler proaktivt identifisere mindre feil / potensielle problemer og utbedre dem før de utvikler seg til en større skade. Velkommen til John Deere Connected Support™.

Oppetid-formel

John Deere Connected Support™ kombinerer maskintilkobling, innovative verktøy og proaktiv forhandlerstøtte for å sikre at maskinene dine er tilgjengelige hele sesongen med topp ytelse.

  

Oppetid-formel

 

Proaktiv støtte som beskytter bunnlinjen din

Hvis du er som oss, liker du ikke overraskelser. Spesielt når det gjelder tilstanden til maskinene dine. Fordi det kan innebære utgifter, tapt produktivitet og mindre fortjeneste. Så, la oss hoppe over overraskelsene. Basert på livssyklusstadiet og bruken av maskinen din, inkluderer våre servicepakker Remote Machine Monitoring** og diagnostikk fra våre produktspesialister for å hjelpe deg med å opprettholde maskinen din slik du vil ha den: yter på sitt aller beste.

 

Ønsker du enda mer?

Øk maskinens oppetid og ytelse ytterligere med tilbud om opplæring og optimalisering tilpasset ditt behov.

  

Tilpasset dine behov

FarmSight-tjenester kan kombineres i forskjellige nivåer av servicepakker for å oppnå maksimum fordel for virksomheten din. For et tilpasset tilbud, kontakt John Deere-forhandleren din.

  

Utvid alleMinimer alle

I grunnutrustning

Som eieren av en John Deere-maskin, har du fordelen av John Deere Connected Support™ for å holde deg i gang. Som del av In Base-tjenester, vil du også motta tilpasset initiell maskinoppsettassistanse og driftsinstruksjoner.

Select

Med Select har du fordelen med den siste innsikten til forhandlerens eksperter og fabrikkdata. Basert på sanntids data fra maskinene dine, vil du’motta anbefalinger til riktig tid om hvordan du kan sikre at maskinen din yter maksimalt til enhver tid og holde den i perfekt stand.

Premium

Med Premium kan du dra’nytte av reduserte driftskostnader og økt maskinytelse basert på data og ekspertkunnskap– utført på gården eller med de nyeste fjernstøtteverktøyene.

Ultimate

Ultimate tar oppetid og ytelse til et nytt nivå. Opplev total trygghet basert på data og ekspertkunnskap, inkludert garanter oppetid for maskinen.

Forhandlersøk

Hvordan får du tak i dette?

Besøk forhandleren din i dag

Finn en forhandler

* Kun hos forhandlere som deltar i kampanjen. Nøyaktig omfang av tilbudet avhenger av forhandler-individuelle tilbud.

** Alle fjerntjenester krever en JDLink telematikkmodul, et aktivt abonnement og ditt samtykke.

Proaktiv respons

Vi kan identifisere potensielle maskinproblemer før de blir et problem.

Fjernstøtte

Få umiddelbar støtte med maskininnstillingene og -diagnostiseringen.

Maskinens instrumentbord

Maskinens instrumentbord

  • Overvåk maskinflåten basert på den faktiske driftstilstanden
  • Prioritert visning av maskinproblemer for en proaktiv respons og økt oppetid

Fjerntilgang til display

Fjerntilgang til display

  • Fjernvisning av maskinens display av forhandlerekspert
  • Raskere støtte for maskinoppsett og optimalisering for å maksimere ytelse

 

Expert Alerts

Expert Alerts

  • Prediktive varsler for maskinservice
  • Identifiser og utbedre feil før de blir et problem
  • Reduser diagnostiserings- og reparasjonstid med opp til gjennomsnittlig 20 %
  • Prisvinnende teknologi

Service ADVISOR remote

Service ADVISOR remote

  • Ekstern maskindiagnostisering og nøyaktig dataanalyse
  • Kvalifisert tekniker begir seg til feltet med alle nødvendige deler og verktøy
  • Fjernoppdateringer av programvare

Holde deg i gang

Få mer oppetid og kjør med maksimum maskinytelse.

John Deere Connected Support <sup>TM</sup>
FarmSight Services

FarmSight Services

Utvidet beskyttelse for skurtresker i PowerGard vil sammen med FarmSight Services pakker planlegge for økt produktivitet og reduserte driftskostnader

expert-check
expert-check

Våre eksperter: Kan mer - og ser mer.

La maskinen gjennomgå vår grundige punkt-for-punkt tekniske kontroll av våre sertifiserte mekanikere, og få en omfattende oversikt over maskinens status og behov. Vi analyserer sensorer, elektroniske komponenter og programvare ved hjelp av John Deere Service ADVISOR - et verktøy som er eksklusivt for John Deere-forhandlere, og som bruker mange sesongers globale feltdata for å forstå hvilke komponenter som det skal fokusere på. På denne måten tar vi det minste problemet før det skaper store problemer i sesongen.