John Deere Connected Support™ kombinerer maskintilkobling, innovative verktøy og proaktiv forhandlerstøtte for å sikre at maskinene dine er tilgjengelige hele sesongen med topp ytelse og lave driftskostnader. Alt du trenger for å begynne å dra nytte av fordelene med John Deere Connected Support™ er en tilkoblet maskin. Bruk vårt JDLink™-modem for å koble til din John Deere eller annen maskin raskt og enkelt. Vi har plug-and-play eller fullt integrerte modemer tilgjengelig – snakk med forhandleren din for mer informasjon om hvilken modell som er best for deg.
John Deere Connected Support™ kombinerer maskintilkobling, innovative verktøy og proaktiv forhandlerstøtte for å sikre at maskinene dine er tilgjengelige hele sesongen med topp ytelse.
John Deere Connected Support™ øker maskinproduktiviteten, forlenger driftstiden og senker driftskostnadene. Det er avhengig av avanserte teknologier som Expert Alerts, Machine Dashboard, vedlikeholdsvarsler, fjernvisningstilgang og Service ADVISOR™ Remote. Fortsett å lese for å finne ut hvordan disse fungerer i detalj.
Machine Dashboard er det nyeste fjerndiagnose- og støtteverktøyet som er utviklet av John Deere. Ved hjelp av avanserte analyser vises maskinens tilstand for forhandlerspesialister i sanntid for raskt å identifisere maskiner som trenger umiddelbar service.
Fjernvisningstilgang lar forhandleren se hva du eller din operatør ser, og å forstå alle driftsproblemene du kan støte på. Med ditt samtykke kan teknikere fjernkoble seg til displayet i førerhytta for å hjelpe deg med å foreta justeringer i sanntid for å optimalisere maskinen for å endre forholdene eller feilsøke problemer.
Din forhandler av John Deere organiserer den nødvendige servicen for deg, slik at du alltid får mest mulig ut av maskinen, med optimaliserte vedlikeholdsintervaller i henhold til bruk, sesonger og i kombinasjon med andre tjenester.
Med Expert Alerts kan din forhandler av John Deere hjelpe deg med å forlenge driftstiden betydelig og øke maskinytelsen. Med Uptime Expert Alerts-verktøyet kan din forhandler av John Deere oppdage og utbedre potensielle maskinproblemer før de blir et problem. Våre Performance Expert Alerts gir deg innsikt i rett tid om maskinens ytelse og forteller deg hvordan du optimaliserer for maksimalt utbytte.
Service Advisor Remote
Med Service ADVISOR Remote kan forhandleren fjernanalysere feilkoder (DTC-er) i sanntid for å isolere potensielle maskinproblemer. Men det er ikke alt, Service ADVISOR Remote kan også utføre eksterne programvareoppdateringer og til og med oppdatere sensor- og aktuatorkalibrering.
Last ned brosjyren for å lære hvordan sanntidsovervåkning og eksperthjelp kan øke maskinens ytelse og driftstid.
Andre tjenester fra John Deere
Enten utvidet garanti eller regelmessig vedlikehold utført av eksperter fra John Deere: I tillegg til alternativene som tilbys av Connected Support™ for dine maskiner fra John Deere, tilbyr vi også et bredt spekter av andre tjenester for å holde maskinene dine så effektive som mulig.
En sjekk i tide kan spare mye penger. Etter en sesong med hardt arbeid trenger maskinen din en sjekk for å være klar for neste. Ekspertene våre utfører tester for å sikre at hver del er klar til å fungere problemfritt. 70-punktsdiagnosen dekker alt som er kritisk for sikkerhet og driftstid.
John Deere. Vårt profesjonelle støtteteam står alltid klare for å støtte deg og din bedrift. Bruk søket vårt for å finne den som er nærmest deg og ta kontakt.