Jeg har ikke trengt å se så mye under panseret.
Det er ingen hull, braketter eller annen utrustning foran på vipparmen som kan svekke kranen eller medføre skade fra ytre påvirkning. Slanger og kabler er beskyttet av kranstrukturen, og slangeføringen mellom hovedbom og vipparm og innvendig i teleskopbommen er redesignet.
Dataene mellom maskinene oppdateres ved hjelp av en skytjeneste, og alle operatører som arbeider på samme objekt kan se alle treartene og sortimentene med kjøreruter helt ned til hver enkelt stokk. TimberMatic Kartene er standard i nye skogsmaskiner. Systemet kan også ettermonteres i eldre maskiner.
Med lastekapasitet på 11 tonn, lett bakre ramme, stor tilnærmingsvinkel og kraftig FT4-motor kombinert med 26,5" dekk (ekstrautstyr), lang bakre boggie og IBC er 1010G en veldig allsidig lastbærer for tynning. Du kan enkelt kjøre over grøfter, det er enkelt å utføre service og motoren er klar for Stage V.
Lastbæreren 1010G er designet av BMW Design Works. De har hatt spesielt fokus på å gjøre det enklere å utføre service. Et stort panel på høyre side av panseret kan åpnes, og den øvre delen kan vippes fremover. Drivstofftanken har blitt flyttet til fronten, og en hydraulikkmodul har blitt montert på den ledige plassen bak førerhytten. Det er enkelt å komme til hydraulikk-komponentene i denne modulen i forbindelse med service.
Med lastekapasitet på 11 tonn, lett bakre ramme, stor tilnærmingsvinkel og kraftig FT4-motor kombinert med 26,5" dekk (ekstrautstyr), lang bakre boggie og IBC er 1010G en veldig allsidig lastbærer for tynning.
Med lastekapasitet på 11 tonn, lett bakre ramme, stor tilnærmingsvinkel og kraftig FT4-motor kombinert med 26,5" dekk (ekstrautstyr), lang bakre boggie og IBC er 1010G en veldig allsidig lastbærer for tynning.