Job ManagementPresisjonslandbruk

  • Kommuniser jobbene til teamet ditt skriftlig via MyJobs-appen
  • Reduser antallet telefonsamtaler betraktelig
  • Ingen tapt informasjon
  • Ingen feilkommunikasjon
  • Jobbutførelse med høy kvalitet
PLASSHOLDER ALTERNATIV TEKST

Koble sammen med andre

Med MyJobConnect kan du koordinere ansatte og maksimere total produktivitet på en bedre måte, samtidig som du minimerer feilkilder. MyJobConnect inkluderer to apper for smartenheter: MyJobsManager og MyJobs. Med forhåndsutfylling og synkronisering av data fra din Operations Center-konto, kan planlegging av en ny jobb gjøres med bare noen få klikk. Dette sørger for at dataene er konsekvente og oppdaterte. 

Connected farm management

Med MyJobsManager kan du planlegge jobber digitalt i god tid ved hjelp av en intuitiv kalendervisning. Hvis tidsplanen endres, kan du ganske enkelt dra og slippe alle detaljer til en ny dato. Instrumentpanel-visningen gir deg et sammendrag av den daglige driften, slik at du enkelt kan overvåke arbeidsprogressen og raskt kunne identifisere områder som krever spesiell oppmerksomhet.

MyJobs-appen gir alle førere en dedikert oversikt over de jobbene de skal fullføre – i riktig rekkefølge. Alle påkrevde detaljer er alltid tilgjengelige – uten masse lesing av papirer. Dette bidrar til å redusere feil som skyldes dårlig kommunikasjon og behovet for påfølgende telefonsamtaler. Når jobben er fullført, tar det bare noen få klikk å rapportere det. Siden alle data registreres i Operations Center i sanntid, kan du lage jobbrapporter og behandle data for fakturering på et senere tidspunkt.